2a Sortida del Grup Marxista a la Cova d’en Rubí

2a Sortida del Grup Marxista a la Cova d’en Rubí
  Dilluns, 23 de Novembre de 2015

El passat 14 de novembre una trentena d’alumnes de primària i secundària , amb professors i famílies que ens van acompanyar vam poder gaudir d’un dia esplèndit i en bona companyia. Era la segona sortida programada dintre els celendari d’activitats que aquest any el Grup Marxista té previst realitzar, una sortida familiar per conéixer indrets propers a Tortosa que tenen un encant i gaudir-los amb les famílies.

Vam sortir a les 9h del matí i vam fer una excursió de 7 quilòmetres fins arribar a la Cova d’en Rubí. Allí vam visitar la cova d’en Rubí, on conta la llegenda que la Cucafera tenia segrestada la princesa Rubí. El professor Dani Meseguer ens va contar la llegenda . Vam poder veure ratpenats i moltes coses que ens van deixar bocabadats.

Tot seguit vam dinar i a les 15’30 vam emprendre el camí de tornada pel Barranc del Torrent.

A les 17’30, puntualment tornàvem a estar a Tortosa.

Realment va ser una excursió molt bonica i plena de vivències que de ben segur els nostres nens i nenes no oblidaran

[ht_gallery id=”6322″ name=”2a Sortida del Grup Marxista a la Cova d’en Rubí” columns=”3″]

Totes les notícies
Comparteix-ho!

Segueix-nos

Energia renovable Visita virtual Vols treballar amb nosaltres? IQ+? Revista Digital Enfocament Restauratiu Global Centres formadors de pràctiques del MUFPS Alexia Extra escolars Escola de famílies Batxillerat dual

Agenda

march, 2025

-

-

-

-

-

sat1

sun2

mon3

tue4

wed5

thu6

fri7

sat8

sun9

mon10

tue11

wed12

thu13

fri14

sat15

sun16

mon17

tue18

wed19

thu20

fri21

sat22

sun23

mon24

tue25

wed26

thu27

fri28

sat29

sun30

mon31

No Events

Blocs



Menus Material Residència d’estudiants Vols treballar

Pàgines d’interès

Escola bisbat
X