ACTIVITATS EN FAMÍLIA A LA LLAR

ACTIVITATS EN FAMÍLIA A LA LLAR
  Diumenge, 19 de Febrer de 2023

A la llar d’infants donem molta importància al tracte amb cada una de les famílies, i fomentem el contacte amb elles, per tal de proporcionar una educació coherent i adequada. Conèixer l’infant i les persones que l’envolten ens ajuda a comprendre el que li passa i poder així millorar la seva evolució i creixement.
Per això, promovem una llar oberta a les famílies, viva, amb la participació de pares, mares, iaios, iaies que, amb les seves aportacions, enriqueixen la vida de l’aula. Així durant el segon trimestre hem obert les portes de la llar a les famílies, on han pogut venir a realitzar diferents activitats. Aquestes han consistit en elaborar plastilina, decorar i elaborar un globus, conèixer què hi ha dintre d’una farmaciola i elaborar un penjoll amb macarrons.

 

Totes les notícies
Comparteix-ho!

Segueix-nos

Energia renovable Visita virtual Vols treballar amb nosaltres? IQ+? Revista Digital Enfocament Restauratiu Global Centres formadors de pràctiques del MUFPS Alexia Extra escolars Escola de famílies Batxillerat dual

Agenda

may, 2025

-

-

-

thu1

fri2

sat3

sun4

mon5

tue6

wed7

thu8

fri9

sat10

sun11

mon12

tue13

wed14

thu15

fri16

sat17

sun18

mon19

tue20

wed21

thu22

fri23

sat24

sun25

mon26

tue27

wed28

thu29

fri30

sat31

No Events

Blocs



Menus Material Residència d’estudiants Vols treballar

Pàgines d’interès

Escola bisbat
X